Jira Service Desk logo

Zastosowanie: System do obsługi zgłoszeń dla zespołów IT.

  • Wyposaż swoje centrum obsługi w kompletny zestaw funkcji, w tym: samoobsługi, automatyzacji, umowy SLA i raporty CSAT.

Opracowane z myślą o metodyce DevOps

Łącząc rozwiązanie Jira Service Desk z oprogramowaniem Jira, zespoły specjalistów ds. IT i programistów mogą współpracować w ramach jednej platformy, aby szybciej reagować na zdarzenia i wprowadzać świadome zmiany.

Jira Service Desk - Zgłoszenie ITSM
Jira Service Desk - panel online dla klientów

Bardziej inteligentna samoobsługowa pomoc

Technologia uczenia maszynowego umożliwia inteligentne rekomendowanie odpowiedniej obsługi i rozwija się na podstawie każdej interakcji, dzięki czemu klienci zawsze znajdą pomoc, której potrzebują. Można zaoferować od razu zlokalizowany interfejs w jednym z 8 obsługiwanych języków.

Wdrożenie w ciągu kilku dni

Bez skomplikowanych umów czy drogich konsultantów. Rozpocznij już dzisiaj z wstępnie skonfigurowanymi szablonami obsługi klienta i IT, sugerowanym procesem biznesowym i regułami automatyzacji oraz wbudowaną obsługą poczty e-mail.

Jira Service Desk - portal lub email
Jira Service Desk - wdrożenie w Twojej firmie

Usprawnij, zautomatyzuj obsługę zgłoszeń IT

Zapraszamy do kontaktu z naszą firmą celem prezentacji możliwości oprogramowania JIRA Service Desk i omówienia wymagań.